CANVI DE COLLARS 2024/25

sábado, 7 de septiembre de 2024

El passat 07/09/2024 vàrem gaudir del tradicional i emotiu canvi de collars del Club de Tarragona Tàrraco-August i la presentació de la nova junta, en el transcurs d’una nit plena d’emocions i màgia, amb una rebuda amb photo-call, un aperitiu distès a l’exterior i finalment el sopar i sorteig.

Ens van acompanyar a l’acte una seixantena entre: socis del club, amics, familiars i representació d’altres clubs (Barcelona, Barcelona Diagonal, Gavà, Igualada, Vilafranca del Penedès, Reus, Sitges, Tarragona, Tarragona  Hispano Marroquí, i el satèl·lit Vila-Seca), així com amics de l’Ateneu de Tarragona, de l’Ordre del Sant Sepulcre, Comunitat de Sant Egidi, Escola Cantorum i del Partit Popular de Tarragona.

El President sortint Sr. Jordi Carnero va destacar la feina feta durant aquest any i va desitjar al nou president i nova junta molts èxits per aquest nou any. El president entrant Sr. Jordi Gispert va recordar també l’activitat de la junta i presidència anterior, presentant la nova Junta i fent una aproximació als projectes i activitats per a aquest any.

Va tenir lloc la imposició de insígnies a dos socis nous (un soci del nostre Club Tarraco-August i un soci del nostre Club satèl·lit de Vila-seca) així com dos reconeixements Paul Harris del Club (un al nostre soci i president de la Confraria de Pescadors de Tarragona Sr. Esteve Ortiz i l’altre al nostre soci Honorari i col·laborador incansable Sr. Josep Ramon Tules, Pitu Mosquits per als amics). A més, el Past-Governador, Raül Font Quer, va imposar un Paul Harris Distrital, per promoure la creació d’un nou club, al president sortint, Sr. Jordi Carnero.

Ens va ser molt grata la col·laboració del Club Tarragona-Tàrraco August i el Club de Reus, en el projecte de recollida d’ulleres per a nenes i nens del Marroc impulsat pel Club de Gavà, a qui es va fer una donació d’ulleres.

L’acte i sopar va finalitzar amb un sorteig de regals amenitzat per la humorista tarragonina Kristina Parera, que el va transformar en una activitat molt divertida i amb molta màgia, a la vegada que fent brillar la sensibilitat del nostre Club envers els projectes socials com en aquest cas la donació per a beques de formació.

JUNTA RC. TARRAGONA TARRACO-AUGUST 2024/25